Ko smo mi?
Mi smo English Club, škola za učenje engleskog jezika i edukaciju na engleskom. Mi nismo jedina škola u Beogradu koja podučava decu engleskom jeziku, ali smo svakako jedina škola u Beogradu i Srbiji koja decu podučava engleskom jeziku na potpuno nov, jedinstven način koristeći kombinaciju dve metode koje su se u svetu pokazale najboljim, a to su CLIL i Storytelling.
Naša misija
Naša misija je da deca koja pohađaju kurs u English Club-u progovore engleski jednako dobro kao i maternji, te da im engleski ne bude strani, već drugi jezik. Osim toga, želimo da podstaknemo razvoj aktivnog i kreativnog razmišljanja kod dece i mladih u procesu učenja engleskog jezika, pri čemu oni, kristeći se isključivo engleskim jezikom, dolaze do novih saznanja i stiču nove veštine.
Naša ideja
Naša ideja je da tradicionalni način učenja zamenimo novim, modernijim, za decu pristupačnijim sistemom. Deca moraju biti aktivni učesnici u svemu što se dešava u učionici. Nastavnik je tu da im pomogne da razvijaju svoj potencijal logičkim povezivanjem naučenog, dok deca sama treba da dolaze do zaključaka. Deca ne treba da budu omalovažavana niti kažnjavana ukoliko ne mogu da savladaju određene zadatke, već im se u tom procesu mora pomoći. Kod nas u English Club-u ne postoji netačan odgovor, ukoliko je dete uložilo trud da do odgovora dođe – može mu se samo pomoći da znanje proširi i dopuni, kao i da sazna nove stvari.
Naš cilj
Naš cilj je da naši polaznici progovore engleski jezik i da nastave da razvijaju svoje jezičke kompetencije. U momentu kada progovore drugi jezik, naši polaznici nastavljaju da se edukuju na drugom jeziku, da proširuju svoja znanja i veštine. Kada im jezik dosegne određeni nivo, pripremaju se za polaganje Cambridge ispita koji će im pomoći u budućnosti ukoliko se odluče za studiranje u inostranstvu, kao i za buduće zaposlenje u zemlji ili inostranstvu.
Naša vizija
Naša vizija je da se u budućnosti ovakav sistem učenja jezika proširi na nivou grada pa i cele države. Želeli bismo da svoje dugogodišnje iskustvo i znanje koje smo sticali godinama u radu sa decom i tinejdžerima podelimo sa sadašnjim i budućim kolegama kako bismo unapredili obrazovni sistem i pomogli novim generacijama. Želeli bismo da promenimo uvreženo mišljenje da je petica iz jezika u školi garancija da dete govori taj jezik. Dobri rezultati na testovima i diktatima u školi nisu pokazatelj realnog znanja i jezičke kompetencije deteta. Onog momenta kada to prihvatimo, pružićemo novim generacijma mogućnost da govore više od jednog (maternjeg) jezika podjednako dobro, što će im pomoći u daljem intelektualnom i profesionalnom razvoju.