EC kursevi za decu od 5 do 10 godina
English Club (EC) metoda rada se zasniva na principu učenja stranog jezika na isti način na koji je dete učilo maternji – te samim tim detetu engleski vrlo brzo postaje drugi, a ne strani jezik. Metode CLIL-a i Storytellinga se kombinuju na način najbliskiji detetu, istražujući teme kojima se deca bave u tom uzrastu. Sve oko nas može biti materijal za učenje – nameštaj u učionici, kuhinjski aparati, stara garderoba, lišće iz bašte…
Dete uči NA ENGLESKOM, a ne samo engleski jezik u smislu memorisanja vokabulara. Na ovaj način se vrlo brzo postiže da deca progovore u kratkim rečenicama, kao i da samoinicijativno kombinuju naučene fraze kako bi pokušala nešto da objasne ne pribegavajući srpskom jeziku. Naš cilj je da se deca prvenstveno osećaju dobro u okruženju na engleskom, sigurno u sebe i da razvijaju odnos poverenja i saradnje sa nastavnicima i vršnjacima.
EC kursevi za decu od 11 do 14 godina
Stariji osnovci nastavljaju učenje engleskog jezika kombinovanjem CLIL i Storytelling metoda, s tim što se pred njih postavljaju zahtevniji zadaci kako u jezičkom, tako i u smislu osamostaljivanja i preuzimanja inicijative. U ovom uzrastu se prvenstveno radi na poboljšanju preciznosti u govoru i pisanom izražavanju, kao i podsticanju logičkog razmišljanja i razmišljanja NA ENGLESKOM jeziku, što vremenom postaje sve lakše i prirodnije. Takođe se trudimo da sve eventualne nesigurnosti i nedoumice u izražavanju i nastupu na engleskom jeziku ispravimo, i ohrabrimo dete da se za pomoć obraća i vršnjacima, a ne samo nastavnicima, te se veliki akcenat u ovom uzrastu stavlja na timski rad i razvijanje saradnje u okviru grupe.
EC kursevi za mlade od 15 do 19 godina
Ukoliko se polaznik upisuje u English Club u srednjoškolskom uzrastu, postoje dva programa koje može da prati. Prvi, napredni program, predviđa pripreme za polaganje Cambridge ispita i da bi se priključio jednoj od grupa, polaznik mora da poseduje određeni nivo znanja jezika. Procenu nivoa znanja jezika i da li je dete spremno za polaganje nekog od ispita vrši nastavnik prilikom upisa.
Ukoliko dete ne poseduje minimum B2 nivo znanja engleskog jezika, on se upisuje na osnovni EC program, gde je cilj prvenstveno osloboditi dete, podstaći ga da govori i aktivirati pasivno znanje koje se neminovno nakupilo tokom godina, te samim tim podstaći ga da vrlo brzo dostigne vršnjake koji su od mlađeg uzrasta učili engleski po EC metodi. CLIL i Storytelling metode, kao i dramske tehnike koje su posebno zanimljive ovom uzrastu, su se pokazale kao vrlo uspešne kod srednjoškolaca, jer umesto suvoparnog memorisanja činjenica koje im se, nažalost, nameće u školi, oni dobijaju priliku da diskutuju, uče, glume, pišu, crtaju o temama koje su bliske tinejdžerima, naravno na engleskom jeziku. Samim tim i njihova volja za učenjem jezika raste i napredak je vidan već nakon nekoliko meseci.
Kojom brzinom će dete dostići nivo znanja jezika potreban za polaganje Cambridge ispita zavisi prvenstveno od predznanja deteta, ali isto tako i od redovnosti dolaženja, što često ume da bude presudni faktor. Tinejdžeri se uglavnom ne adaptiraju podjednako brzo kao mlađa deca, te im je potreban dodatni stimulans, atmosfera u kojoj se osećaju slobodno i rad bez pritiska, što se najbolje postiže redovnim dolaženjem na nastavu i otvorenom komunikacijom sa nastavnicima, koju od prvog dana podstičemo u English Club-u. Jednostavno pravilo, koje važi za sve uzraste, je prosto – samo srećno dete može da uči i napreduje. Nama je izuzetno važno da se tinejdžeri osećaju prirodno i trudimo se da im pomognemo da steknu samopouzdanje, ne samo u engleskom jeziku, nego i u komunikaciji sa vršnjacima i nastavnicima.